fbpx

Czym jest PIXEL Facebook i czy jest Ci potrzebny.

Większość użytkowników promuje posty dla fanów, osób z danej lokalizacji czy też według zainteresowania. Nie korzystając tutaj z możliwości PIXELA tracimy tylko pieniądze. Około 70 – 80 % użytkowników porzuci Twoją witrynę i już na nią nie wróci. Jeden kontakt z Twoją firmą to najczęściej za mało aby doszło do kontaktu czy zakupu.


PIXEL umożliwia dotarcie do osób, które były na Twojej stronie. Użytkownik będąc zalogowany na swoim koncie Facebook wchodzi na Twoją stronę a PIXEL zapisuje dokładnie ten profil. Dane nie są zapisywane w przeglądarce internetowej jak to bywa w innych sieciach reklamowych, tutaj nie ważne z jakiego urządzenia będziemy się logować, reklama będzie powiązana z kontem Facebook.

Działanie PIXELA doświadczył prawdopodobnie każdy kto używa Facebook. Nie zdarzyło Ci się przeglądać produkt np. na Allegro a po chwili widzisz ten sam produkt w reklamach sponsorowanych na FB ? Tak właśnie działa PIXEL.

Grupy Odbiorców.

Używając Pixela możemy stworzyć grupy odbiorców dopasowane dokładnie do potrzeba klienta, możliwości jest bardzo dużo.

Mając małą firmę usługową, możemy zacząć od zapisywania użytkowników którzy wchodzą na naszą stronę oraz monitorować jakie podstrony najczęściej są przeglądane (strona z cennikiem, strona z opisem firmy, kontakt). Taka osoba szuka usług które oferuje nasza firma ale prawdopodobnie przeglądnie wszystkie firmy z top 10 w wyszukiwarce Google. Warto takiemu użytkownikowi przypomnieć się na jego ulubionym portalu społecznościowym – informując np. o nowej promocji.

Dla firm które prowadzą sklepy internetowe Pixel może zwiększyć obroty nawet o 50%. Mając informację o osobach które dodały produkt do koszyka ale nie dokończyły zakupu możemy wyświetlić informacje „Dokończ zakupy w naszym sklepie”. Dla osób które przeglądały produkt ale nie dokonały zakupu możemy ponownie wyświetlić wybrany produkt. Możemy przeglądać co jest wpisywane w wyszukiwarce na naszej stronie, jaki dokładnie produkt jest poszukiwany.

Chciałbyś dowiedzieć się więcej ? Napisz do nas: kontakt@abcweb.pl

Przeczytaj także:

GA4 zdarzenia kluczowe miniaturka

Od dziś wszystkie szkolenia, książki stają się nieaktualne — zmiany Google: Key events, czyli kluczowe zdarzenia

Wiosna 2024 roku przyniosła zmiany w nazewnictwie „konwersji” w Google Analytics. Dla odróżnienia terminu „konwersji” używanego zarówno w Google Ads, jak i w Google Analytics …

Read More →
dyrektywa_omnibus-1

Dyrektywa Omnibus – nowe przepisy i zmiany w prawie

Prezydent Polski 6 grudnia 2022 roku podpisał ustawę implementującą do polskiego prawa dyrektywę Omnibus. Nieco wcześniej dyrektywy cyfrową i towarową. Obydwie ustawy wejdą w życie z …

Read More →
nowy-algorytm-google-2024-mobilne

Algorytm Google — zmiany w wyszukiwarce 2024

Rewolucyjne zmiany w wyszukiwarce Google mają wejść w życie 5 maja 2024 roku. Google zapowiada, że w wynikach wyszukiwania ma znajdować się mniejsza ilość spamu, …

Read More →
Audyt ux 04.04.24 1_wynik

Audyt ux strony, czyli wszystko, co trzeba wiedzieć o audycie użyteczności

W świecie, w którym spora część zakupów odbywa się przez Internet, bardzo ważne jest, aby nasze strony internetowe lub aplikacje działały prawidłowo. To właśnie pierwsze …

Read More →
dlaczego-aktualizacja-strony-jest-tak-wazna

Dlaczego aktualizacja strony jest tak ważna?

Aby zrozumieć jak ważne jest regularne aktualizowanie strony internetowej, Powinieneś zastanowić się dlaczego korzystasz z ochrony antywirusowej na własnym komputerze. Zapewne dbasz o bezpieczeństwo swoich …

Read More →
google-nie-indeksuje-stron

Google nie indeksuje stron, czy IndexNow to rozwiązanie?

Jeśli posiadamy stronę, czy sklep internetowy to chcemy, aby jak najwięcej ludzi mogło go znaleźć i z niego skorzystać. Zatem, gdy potencjalny klient czegoś szuka, …

Read More →

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top